05-03-2010

Jaha tillbaks igen då med ett nytt inlägg. Dagen idag har varit en av dom allra bästa på väldigt länge! Skolan var inte så fruktansvärd som den brukar vara och vem kunde tro att nationella prov i svenska kunde vara så roliga?
Eftermiddagen har spenderats i den STORA (xD) staden Hässleholm med en av världens bästa människor, Linda fyfan som jag älskar dig gumman <3 Du finns i hela mitt hjärta och hela min själ, utan dig hade jag utan tvekan gått under och drunknat i mina egna problem som en guldfisk som inte kan simma... Du har varit ett sådant stöd i alla lägen när jag helst har velat försvinna att jag inte riktigt förstår hur du fortfarande orkar med mig... Jag hade inte stått ut med att vara min egen kompis... Älskar dig gumman bara så du vet <3
Underbart nu också när du står och dansar mitt på mitt rumsgolv och bara älskar livet :) Saknar tiden när jag själv var så lycklig och alldeles glad men du gör till stor del att jag blir så mycket gladare än jag hade varit annars... Och dricka foundation är nog inte så gott så jag rekommenderar dig inte att prova det sötnos <33


Kommentarer
Postat av: Linda

Naaaw, tack älskling <3 Och btw, vad är annars livet till för ;)

2010-03-20 @ 20:29:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0