"Ursäkta men du har möjligtvis inte ett problem att dela med dig av..?"

Så, då har man skaffat blogg också... Det var inget planerat men varför inte... Jag har egentligen ganska mycket känslor att skriva om och varför inte göra det här där jag kan få svar från andra också om de har några tips...

Får väl börja mitt bloggande med att säga att mitt liv är ganska rörigt just nu... Ett förhållande som verkade super tog slut på en kväll och en underbar relation med en bästa vän är inte alls samma som förut pga ett mycket 'märkligt' förhållande, som jag inte riktigt vet varför eller hur det kunde bli så. De dåliga känslorna verkar bara avlösa varandra.. Det är i sådana tillfällen man verkligen behöver alla de människor i ens liv som står en närmast och ändå är det i sådana här stunder man lyckas stöta alla ifrån sig och man får stå ensam i skuggan av sina egna misstag. De enda som verkar förstå är de som själva har det svårt och hur ska man hitta de personerna? Ska man gå fram och fråga: "Hej, ursäkta mig men har du möjligtvis problem i ditt liv som du inte har någon att prata med om?" Nej det hade inte riktigt fungerat för hur många vill egentligen erkänna för sig själva att dom mår dåligt.. Det är så mycket lättare att stänga det inom sig och ha det kvar där. Men det blir ju bara värre då? Till slut finns det inte mer plats för alla de problem du har och då riner dom bara ur dig i en jämn ström och krossar allt som kommer i deras väg vilket oftast innebär; din familj, dina vänner och till slut dig själv...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0